Accepterad svapen | Medlem ansökning [Jenkan5]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

svapen

Icke Medlem
Meddelanden
142
Reaction score
15
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198800221097/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alvar

Vad är ditt discord namn? sv#8713

Vad är ditt födelsedatum? 18 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Laffe Uttersson, han är en 24 årig grabb i sina bästa år. Han växte upp i ett vanligt område med sina föräldrar och storebror. När Laffe var 11 år såg han "beck", han blev helt förälskad i polisyrket i visste redan då att det var det han ville jobba som. När väl åldern är inne söker han till polisskolan, tar sig igenom den och har äntligen uppfyllt sin dröm. Men det finns ett problem, Laffe har ADHD och är en riktigt stor glappkäft, han kan slänga ur sig vad som helst utan något konsekvenstänk alls. Detta leder såklart till problematik och Laffe blir av med jobbet, han åker också in i fängelset för korruption och tjänstefel. När han väl suttit inne åren hans påföljd blev så vill han bevisa att han är en godhjärtad människa, han vill skaffa sig ett jobb och vara en del av samhället, men som sagt så har han grov ADHD och är en riktig glappkäft, så det blir väldigt problematiskt. Men har gör i alla fall sitt bästa.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive då jag och mina kompisar tycker att vi har funnit den rätta Rp servern att rpa på, jag kommer vela att skaffa yrken som kräver WL då jag ska kunna ge gott exempel till nya RP:are

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det som inresserar mig att rp:a på Unive är att det finns bra support och mycket många bra rp:are som tar det seriöst och alla goa människor som finns på servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag spelar för att ha kul, jag bryr mig inte vem som vinner scenariot. Då jag kan både vinna och förlora scenarion på ett bra sett. Så spelar mest för att alla ska ha kul

Hur hittade du Unive? Jag hittade det i somras via sociala medier. och så hittade jag det genom kompisar som rekomenderade servern mycket eftersom att de sa att det var en mycket seriös rp server

Hur tar jag intervjuen? Du har fått en roll i discorden med den rollen tar du din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Godkänd intervju, välkommen till Unive
:unive:

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka