Antagen svantii | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

svantii

Icke Medlem
Meddelanden
826
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? Svante

Vad heter du på discord? svantii

Ange ditt födelsedatum 14 Februari 2008

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? De som fick mig att ansöka var att jag tycker de är väldigt roligt att vara ma då jag varit de innan, såg ni sökte folk som var kunniga och aktiva, jag vill få in mer medlemmar till Unive som är kompetenta och jag vill vara med och få in de bästa kompetenta medlemmarna på Unive

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker ni borde välja mig då jag har bra erfarenhet då jag har varit ma här på Unive innan jag tyckte att jag skötte ett bra jobb men blev tyvärr av med den då jag pratade mild ooc ig genom att fråga efter sko storlek men tillbaka varför ni borde välja mig som sagt jag har bra erfarenhet inom området ug vet hur man gör på forumet hur man dokumenterar samt hur intervjun går till och vilka frågor som Ska ställas och de som skiljer mig från andra är att jag är bra på att höra om folk läser av men omformulerar lite bara och om de verkligen kan och detta kan jag då märks genom att ställa en följd fråga till de frågorna man redan ställt för att se om de verkligen kan.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker och man ska alltid bemöta alla människor med respekt. Ingen människa ska bemötas otrevligt och speciellt inte av en helper eller ma på Unive oavsätt historik man har med en person eller hur den beter sig mot mig så ska man alltid vara trevlig men man kan också ha en allvarligare ton men inte på en otrevlig nivå, man ska bemöta andra så som man själv vill bli bemött.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Medlems rollen ska vara en roll där man känner att man bär den med stolthet och alltid gör de bästa ifrån sig, de ska betyda mycket. Jag tycker de är bra så som de är nu att man har en test period i en vecka för att se om personen är redo för att bära den ärofyllda medlems rollen här på Unive

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Ska kunna rpa på ett utvecklat sätt, kan förstå nybörjare inte är så bra på de men de flesta brukar kunna roa bra, man ska inte göra regelbrott efter regelbrott utan får man en ban för något så ska man ta till sig de och sedan aldrig mer göra om samma misstag igen, då man lär sig av sina misstag.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? De ansvar jag känner är att ta in medlemmar som är kompetenta och inte kommer in för att köpa Krim sedan skjuts hela tiden och göra massa regelbrott utan kunna se detta och inte godkänna de.

Hur ser din aktivitetet ut? Aktiv varje dag lov: 09:00-15:00 sedan en paus och återgår till arbete igen vid 18:00-21:00. Vardagar 15-21

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka