Ej Antagen .V4 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [EminSWE + Hedgehog]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.V4

Helper
Helper
Servervakt Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
464
Reaction score
22
Vad är ditt namn i verkligheten? Shervan

Vad heter du på discord? v4.v4

Ange ditt födelsedatum 10 December 2011

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag var det förut. Och jag har alltid velat vara medlemskaps ansvarig för jag vill höja rp niån för andra spelare och ta in nya spelare som vill bli medlem.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni borde välja mig som medlemskaps ansvarig eftersom jag kommer att vara aktiv som MA, jag kommer att vara aktiv på discord, forumet och ig. Jag som person är väldigt kompetent och driven, jag kommer att ta ca 3-5 muntliga intervjuer varje dag och jag kommer ta väldigt många skriftliga intervjuer varje dag.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Det är väldigt viktigt att bemöta andra personer med respekt, eftersom det är väldigt viktigt att man bemöter folk med en snäll och respektfull ton. Jag som person är väldigt snäll, hjälpsam och omtänksam, det är viktigt att man är snäll då kan man agera professionellt som Medlemskaps ansvarig under exempelvis intervjuer.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill ta in nya spelare till Unive, som vill höja sin rp nivå som medlem då en medlem kan skaffa jobb på olika ställen. Det är viktigt att det är fler personer som vill börja på Unive.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Mina krav är att medlemmarna ska veta reglerna på unive (server regler osv) så ingen medlem bryter mot några regler under 10 dagars perioden, och att de ska ha en bra rp nivå som medlem på Unive.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mina ansvar är att jag skulle vara väldigt aktiv (mer än 1h per dag), hålla koll på muntliga och skriftliga intervjuer (och folk som verifierar sig). Jag skulle fokusera på mitt arbete istället för att rpa.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är väldigt aktiv på forumet och discord. Jag är aktiv ca 3-4h på vardagar, 4-5h på helger och 5-6h på lov. Jag kommer att vara väldigt aktiv som medlemskaps ansvarig.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Att jag har tidigare varit MA så jag har erfarenheter inom MA området.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka