Antagen Svante111 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Svante111

Medlem
Servervakt
Meddelanden
50
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Svante

Vad heter du på discord? rapz82

Ange ditt födelsedatum 14 Maj 2009

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag är idag servervakt och trivs väldigt bra som det men nu vill jag ta nästa steg. Det är sjukt kul att hjälpa till och få göra nytta på servern utöver att rp:a. Man känner sig lite mer delaktig på unive. Jag tror att jag har lätt att bedömma en person med tanke på deras svar om hen ska bli godkänd eller inte och det är såklart roligt att få välkommna nya folk till unive.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är engagerad och försöker alltid vara så lugn och noga som möjligt. Det har jag haft nytta av som servervakt. Jag har också bra koll på reglerna och känner att jag har tid att lägga på att läsa ansökningar och ta intervjuer på ett noggrant sätt utan att stressa igenom dem.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid ha ett schysst bemötande och ha tålamod. Även om någon är t.ex stressad på intervjun eller inte förstår något så ska mitt jobb vara att försöka förklara för dem på bästa sätt. Jag måste såklart även behålla lugnet i sånna situationer.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill att det ska kännas som något man har förtjänat att man varit duktig nog för att få rollen. Man ska veta att det inte är vem som helst som kan bli medlem.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Man ska ha koll på grundreglerna och förstå vad sunt förnuft innebär. Det viktigaste är att man har är seriös och vill bygga upp sin karaktär och skapa roliga/proffsiga senarion ig.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar är framförallt att vara en bra förebild och ge ettt bra första intryck av servern till nya spelare. Sen har jag ansvar för att säkerställa att dem som får medlemskap faktiskt har koll på alla regler och hur man rp:ar på ett vettigt sätt.

Hur ser din aktivitetet ut? Mån-Tor 15:30-22:00 | Fre-Sön Ca 4h-7h | Dessa tider varierar såklart men om man ska få ett hum om när jag e aktiv så är det typ dem tiderna.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Inte riktigt förutom att jag trivs i min servervakt roll och vill som sagt ta nästa steget för att underlätta det så mycket som möjligt för unive. Hjälpa till alltså!

Shortlist

Tillbaka