Nekad 67Alle | Beslut Överklagan (ZeRo_Br1ks)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

67Alle

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
2
Ditt discord namn: 67alle

Ditt Hex-ID: 1100001549b0921

Vad för typ av beslut gäller det? Indragna roller samt ban på fyra dagar då jag var test medlem

Vem/vilka tog beslutet? ZeRo_Br1ks

Varför tror du själv att beslutet togs? För att det jag gjorde var fel, jag bar upp en grabb från torget sen släppte ner han från en byggnad så att han dog.

Hur är beslutet felaktigt? Jag skulle inte säga att det är "felaktigt" för att jag förstår hur ZeRo_Br1ks tänker, men han fick inte en syn av hela sceariot där den killen jag bar sa att jag var en busunge att han skulle döda mig osv, och då blev jag såklart arg så jag tänkte inte mig för och bara gjorde. Jag har lärt mig av detta misstag och det kommer inte att hända igen då jag förstår att jag har gjort fel och accepterar såklart det staffet jag fick. Men det är väldigt tråkigt att det hände då jag tycker om att spela på unive, prata med nytt folk och bara vara. Som sagt så förstår jag bannen jag fick av ZeRo_Br1ks och accepterar hans beslut men det hade varit väldigt snällt om jag hade kunnat få en andra chans och verkligen bevisa att jag menar det jag säger, för alla gör ju ändå misstag. Tack för mig

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Har inte klipp på händelsen men ZeRo_Br1ks har det, anledningen är att han inte ville dela med sig av klippet för att man inte får det, vilket jag kan förstå.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka