Accepterad Lordpanda22 | Ban Överklagan [redbull]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
188
Reaction score
9
Ban-referens
hzicyd — FiveM, Permanent
Anledning: i en meta discord, undanhåller regelbrott för staffs, ljuger i support och rdmar en hel bil.
Bannad av: Hapyxz
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Det som hände var att hapyxz misstänkte en meta dc men var en community dc, hapy antog att det var en meta dc bara för folk skärmdelade i den och jag gav inte något riktigt svar. Rdm hände inte utan jag dödade en bil som gjorde att jag fick sätta mig i supporten från början. En vanlig pc check för att kolla ifall jag fuskade i det scenariot vilket jag inte gjorde och pc checken visade också att jag inte fuskar.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Skulle säga att jag inte gör det, hapyxz tog aldrig fram den riktiga sanna sidan och istället antog för jag var med i ett problematiskt gäng.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att kommunikation är prio 1 och att det är viktigt för att missförstånd som detta inte ska förekomma

Varför ska vi ge dig en till chans? för att jag inte gjorde något fel i själva verket utan jag komminucerade med hapyxz på ett dåligt sätt så det vart missförstånd

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka