Sv3n | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Bössan.1910

Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad heter du på discord? Bössan_1910

Vad är ditt Hex:ID 790214648389566475

Ange ditt födelsedatum 29 Mars 2011

Beskriv din dagliga aktivitet. har väldigt stabil aktivitet som ligger runt 5-7 timmar om jag inte har så mycket för mig men kan bli mer men även lite mindre

Hur länge har du varit medlem på Unive? ca 1 år har jag varit medlem nu

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) de går inte att skicka bild men kolla med cayden så ser du

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ser till att reglerna följs och att alla spelare behandlar varandra med respekt som servervakt hjälper du till vid problem, svarar på frågor och ser till att servern är en trygg och rolig plats för alla.

Varför vill du bli servervakt på servern? har varit med om att de finns mycket folk som bara är här på servern för att förstöra och då vill jag vara där och kunna ge de ett litet straff men även hjälpa de högre upp att uppmanna de om vem och vad en viss person ha gjort så de kan ha lite extra kol mot just den personen

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. det är när jag använder mina perms som tex jag sätter igång toggle id för att jag ska kunna se i förväg var en person befinner sig elller jag kickar en person för inte förlora scenariot

Tillbaka