Vidare till intervju gon_kers | Ansökan till Servervakt [dispatch]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

gon_kers

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
65
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad heter du på discord? gon_kers

Vad är ditt Hex:ID 11000016e4ef3a3

Ange ditt födelsedatum 10 Juni 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet består av just nu på sommarlovet en massa unive samt vara lite med familjen men min aktivitet på unive ser riktigt bra ut och jag kan få ihop de timmarna ni på unive vill att en servervakt ska ha.

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag blev medlem sommaren 2025 och har inte slutat spela sedan dess

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) alldrig

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En server vakt har uppgiften att roleplaya samt göra staffarbete när det behövs (kick,ban,svban)

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag vill kunna ta milda återgärder medans man rp:ar så servern håller samma struktur påservern som den har just nu

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption och abuse är när jag t.ex kickar eller svbannar någon för min eller någon jag känner egens vinning (scenario först) och ser jag någon annan göra något regelbrott även kön,rang inom staffteamet eller om det är min kompis kommer jag göra de återgärder som krävs

vidare

Tillbaka