Vidare till intervju skattefuskaren | Ansökan till Servervakt [Ankan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad heter du på discord? skattefuskish.exe

Vad är ditt Hex:ID steam:11000013d021a12

Ange ditt födelsedatum 2 Januari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. jag är aktiv CA 4-5 timmar om dagen på servern

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem sedan 06-22

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 9 bans men alla är gammla och inaktuella varit exemplarisk ett bra tag nu och kommer aldrig göra något för att skada eller trycka ner servern

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har i uppgift att hålla koll på rpn sån rp som vissa staffs inte alltid har koll på då staffsen inte kan specca allt och alla och servervakter ofta kan se lite mer än staffs då vi fortfarande rpar men gör skillnad och tar åtgärder en servervakts uppgift är att ha koll och uppsikt på servern ifall vi ser någon lalla eller göra något de inte ska så ska vi banna och åtgärda felet är felet grovt ber vi en staff förlänga och därifrån rör vi oss vi måste såklart alltid dokumentera med ett klipp som är giltigt för ärendet men kortsvarat hålla koll och uppsikt på servern för att minska lall samt regelbrott.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill förbättra rpn då många vet att unive är den mest aktiva svenska servern och är ett Lall mål många går in för att lalla och sabotera vilket jag vill åtgärda då jag vill att spelupplevelsen ska vara bra , positiv samt rolig för alla parter och alla personer. Jag vill även minska lalleriet på arbetsplatser specifikt SC där jag jobbar då många kommerin och snor bilar och skriker olämliga ord som är pban vilket jag kan åtgärda om jag hade varit SV

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. när vi använder makt/perms för egen vinning/fördel i scenarion eller överlag får ej ske

Vidare

Du har 48 timmar på dig att ta intervjun

Tillbaka