Accepterad Sulayman | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sulayman

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199100491982/

Ditt Hex-ID: 110000143f678ce

Vad är din discord tagg? Zasta#9999

Vem var det som bannade dig? Är it bannad på fivem utan är bannad på discorden.

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-25 121955.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde ett misstag för ett tag sedan då jag sa att servern var dålig. Detta sa jag endast för att jag var ny på fivem och det var en bugg då jag behövde trykca u för att se något och jag trodde det var serverns fel. Vilket jag nu lärt mig med tiden att det inte var!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade blivit fångad av polisen och sedan så när vi kom in på polisstationen så kunde jag inte se något överhuvudtaget. Jag skrev då att servern var dålig eftersom jag trodde det var serverns fel. Sedan blev jag permanent bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag erkänner att jag gjorde ett fel men jag tycker att jag borde få en sista chans då jag verkligen älskade unive den tiden jag spelade där och vill inte att bara det lilla misstaget ska stoppa mig från att tex bli whitelist på servern igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad på unive tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag kunde ha gjort annorlunda är att inte skriva att servern var dålig eftersom det it var serverns fel utan fivems. Som sagt så var det ett stort misstag och jag visste inte att det var fivems fel och inte Unives vid den tiden!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut. Att man fattar inte hur mycket man saknar något förens det är borta och det har jag märkt här på Unive.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut. Ta eran tid!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka