Nekad 300aik | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

300aik

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199131441513/

Ditt Hex-ID: steam:110000145ceb969

Vad är din discord tagg? 300aik

Vem var det som bannade dig? hedgehog

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att dom kollade på fel pc check, de kollade på personen innan mig resultat på pc check. Då kom det upp att jag tydligen hade ''8 fusk''. Vilket var totalt inkorrekt då resultatet inte tillhörde min pc check.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Hedgehog drog in mig i krim support för att han trodde att jag satt på fusk. Då så pc checkade dom mig flera gånger fast pc checken var buggad och den fastnade på 6% varje gång. Till slut så fick dom fram ett felaktigt resultat som inte tillhörde mig (förmodligen personen innan) och valde att permanent banna mig för fusk. Dagen efter jag plev perma bannad kontaktade lludde mig i discord pm och bad om att pc checka mig igen. Eftersom att han märkte att den första bannen inte stämmde. Jag och lludde försökte flera gånger fast pc checken var buggad och fastnade på 6% hela tiden så tillslut gav jag upp och droppade montage då jag kände att jag hade blivit orättvist behandlad eftersom jag inte hade fusk samt förlorade alla mina roller som jag betalat flera tusen för. Jag kommer även länka bild på mitt o lluddes pm under överklagningen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja då jag aldrig fuskat. Men jag förtjänade bannen eftersom jag var omogen nog och droppade montage dagen efter.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har alltid varit grön spelare men blivit bannad en gång för att ajg sköt polisen när det inte var sista utvägen och en gång när jag var ny till servern och skrev halv ooc.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja. Jag kunde varit mer mogen och inte droppat montage då jag vet att det visar en dålig bild av vad servern står för. Men jag var i arg i stunden men om man kunde ångra sig och ta bort saker i efterhand hade livet varit jävligt mycket enklare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag saknar att vara en del av unives community.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka