Nekad 2hoss. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

2hoss.

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/2-3yearsdagestan/

Ditt Hex-ID: steam:110000131ecc548

Vad är din discord tagg? 1hoff.

Vem var det som bannade dig? Emilia

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-07-20 180253.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Varför Emilia valde att banna mig var för att jag valde att gå in på servern med fusk och var med på skottlossningar. Det var ett väldigt dumt val av mig att göra då jag vet att det absolut inte är okej att fuska på unive och jag ångrar mig väldigt mycket. Det som hände var att för flera månader sedan så hade jag ett gäng som blev nedstängt och då blev flera av mina närmaste vänner bannade och då valde att jag att göra dumma val som fick mig bannad från servern. Jag vet att det jag gjorde inte var okej och det kommer aldrig att hända igen. Jag hade inte bliviti bannad på ett långt tag innan det här som visar på att jag verkligen kan bete mig och det här var bara en one time sak som jag ångrar rejält.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var flera månader sedan det här hände men det som jag kommer ihåg är att jag var nere vid hamnen och snackade med några personer och sedan blev jag bannad. Det hade precis varit en skottlossning är det jag minns.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban utan jag gick medvetet in med fusk på servern vilket jag vet inte är okej för fem öre och jag kommer aldrig någonsin att göra om det igen. Det var mitt fel till 100% och jag fattar om ni inte vill unbanna mig mig dock var det flera månader sedan och jag har rensat min dator flera gånger under den här tiden jag har inte rört fivem heller sedan jag blev bannad och jag hoppas på en nystart på unive nu igen efter flera månader.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag minns inte mina tidigare bans om jag ska vara helt ärlig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte gått in medvetet med filer som gör det lättare för mig. Det var ett jätte dumt val utav mig jag gick in med filerna en gång och jag blev bannad då också. Jag borde inte ha gjort något dumt, det var bara att jag var så förbannad på vissa personer som gjorde att jag gjorde det här dumma valet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig en hel del under min tid som bannad. Under den här tiden så har jag inte rört fivem för fem öre jag har reflekterat över vilka val jag valde att göra när jag var unbannad från servern som jag ångrar väldigt mycket just nu. Jag ber verkligen om ursäkt och hoppas att jag kan få en sista chans på servern jag förstår också om ni inte vill ge mig en till chans.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka