- Meddelanden
- 203
- Reaction score
- 244
Ban-referens
fivem-bansen-g3nv — FiveM, Permanent
Anledning: Går in på sin sjukvårdskaraktär och revvar sin polare utan att ge krycka eller liknande
Bannad av: Shabbe
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jag och min kompis hade precis varit i en skottlossning mot några som vi upplevde fuskade, och efter det blev min kompis nedskjuten. Istället för att ta honom till vanliga sjukhuset körde jag till Paleto där jag spawnade in på min sjukvårdskaraktär och hjälpte honom direkt utan att ge krycka. Allt hände i stundens hetta och jag tänkte inte klart vilket gjorde att jag tog ett dåligt beslut och agerade fel i situationen.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja, jag tar fullt ansvar för det jag blev bannad för. Jag gjorde fel, och jag förstår att saker man gör får man konsekvenser av.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att alltid följa reglerna oavsett hur stressig situationen är, och att mitt beteende i den här situationen var fel. Det var mitt fel att jag tog ett dåligt beslut och inte tänkte klart, och jag ångrar det verkligen. Jag vill ännu en gång be om ursäkt för det jag gjorde och för att jag förstörde RP.
Varför ska vi ge dig en till chans? Om jag får chansen att komma tillbaka kommer jag alltid tänka efter innan jag agerar, även i stressiga situationer, och följa alla regler till punkt och pricka. Jag kommer inte använda olika karaktärer för att gynna mig själv eller andra, utan spela varje scenario på rätt sätt.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA