Yezboz123
Icke Medlem
- Meddelanden
- 16
- Reaction score
- 0
Blacklist-referens
ID: 897 — Övrigt
Anledning: Staff Abuse
Personal: Shabbe
Datum: 2026-05-05
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv ag hade varit i ett skottscenario i ungefär 7–9 minuter och trodde då att scenariot i princip var över. Därför tänkte jag att jag kunde gå och specca lite.
Jag hade dock inte fått någon ordentlig introduktion eller genomgång av staf-systemet. Det enda jag hade gjort var att skicka ett röstmeddelande till 320, och efter det fick jag ingen information om reglerna kring att speca på sin vanliga karaktär. Jag viste alltså inte att det inte var tilåtet.
Det var aldrig min mening att bryta mot reglerna eller få någo orättvis fördel. Det handlade helt enkelt om att jag inte hade fåt informationen och därför inte förstod vad som gällde och detr anser ju jag inte som m itt fel i denna situation.
Jag ber om ursäkt för misstaget och det kommer inte hända igen nu när jag vet reglerna. Jag hoppas ni kan ha förståelse för situationen och ge mig en ny chans att iallafall spela med min krim och medlem jag hade. jag tycker inte att det ska vara jag som får blacklist om jag inte fått de insturktionerna som jag borde fått
Tar du ansvar för det som hände? Jag tar ansvar för själva situationen ovh för att det bev fel, men samtidigt hade jag inte fått någon information eller genomgång om att man måste specca på sin vanlia karaktär. Därför viste jag inte att det jag gjorde bröt mot reglerna.
Vad har du lärt dig sedan dess? Janu har jag förstått att man måste anväda en annan karaktär när man är staff vilket han förklarade för mig i support senare efter jag blev tillkalad till support. Innan dess hade jag inte fått någon information om det så a.
Varför ska vi ge dig en till chans? ag tycker att ni ska ge mig en till chang eftersom det här aldrig var något jag gjorde medvetet för att bryta mot reglerna eller få någon fördel. Jag hade inte fått någon ordentlig information eller introduktion kring hur staf reglerna fungeraade
Har du bevis som stödjer din överklagan? nej tyvärr
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja
Senast ändrad: