Accepterad Storm | Ansökan till Servervakt [Pingu]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Storm

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Storm

Vad heter du på discord? Storm#0009

Ange ditt födelsedatum 10 December 2022

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag tenderar att vara inne med mina vänner vilket är från 18:00-00:00.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem i drygt 1 och ett halvt år. Under den tiden har jag även varit servervakt i drygt 1 år utan några komplikationer.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag verkar inte kunna bifoga en bild, men jag har blivit bannad totalt 8 gånger, varav 5 av de blev jag unbannad. Min senaste ban var för över 6 månader sen.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Min uppgift som servervakt är främst att underlätta staffs arbete genom att ta hand om allt “mindre viktigt” som t.ex att dva bilar, hålla koll på människor i min närheten så att de följer alla regler på servern och att rpn omkring mig hålls på en seriös och mogen nivå.
Jag kommer att använda mig av t.ex /kick eller /svban om jag märker att någon lallar eller bryter mot någon annan regel för att servern ska hållas så seriös som möjligt, men även ban om det krävs.
Utöver detta har jag även som uppgift att vara en god förebild för alla andra spelare på servern genom att sköta mig och eventuellt svara på folks frågor och funderingar.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill återta min position som servervakt eftersom att jag känner att jag återigen vill bidra till servern.
Som sagt så har jag tidigare varit servervakt i ca 1 år, och spelupplevelsen under den tiden har varit väldigt givande då jag har kunnat hjälpa andra att utvecklas, men även genom att ta återfärder mot folk som endast är på servern för att förstöra.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är när jag använder min roll som Servervakt för att få fördelar i alla möjliga samanhang.
Kan t.ex omfatta att jag använder mig av toggle ID under scenarion för att kunna se folk enklare under skottlossningar.
En annan typ av korruption kan vara om jag bannar någon för att min vän säger att jag ska göra det. Det är inte tillåtet att banna någon utan motivering.

Senast ändrat av en moderation:
Tillbaka