StoraNamn_2 | Ansökan till Support [Retarden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

StoraNamn_2

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? philip aktas

Vad heter du på discord? Narkotikaroten#5259

Ange ditt födelsedatum 13 Maj 2003

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag är spelar mellan olika tider kanske från 15-00 och helger fram till 04 tiden

Berätta om dig själv Philip Aktas 17 år gammal, älskar att spela multistaden och är nog det ända jag spelar. Fritiden hänger jag med vänner och gillar att kolla på mycket filmer.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle vela hjälpa till så mycket som möjligt osv, tycker själv att jag har bra uppfattning om vad som är rätt och fel och skulle vela ta med mig det till staff teamet

Hur länge har du spelat på Multistaden? Spelat ungefär 3-4 månader 10 timmar om dagen oftast.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? Eftersom att jag ser hur vissa support är inte rätt utbildade inom att hjälpa folk och vissa utnyttjar chansen med sitt namn som "support"

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Skulle komma med en extra röst i olika beslut en röst som har mycket vett och att jag ofta är aktiv, vill se denna server ska nästan ha pris på att detta ska va den bästa servern och det vill ja hjälpa med det finns ju alla olika support ärenden och jag skulle kunna hjälpa till med dom eftersom att jag oftast vet vad som är rätt och fel.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har inga erfarenheter innan men vart server vakt innan

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Inte så mycket men lär mig oftast snabbt och skulle vela lära mig allt

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Skulle kunna säga att jag som person väljer inte va som är rätt o fel utifrån om det är mina vänner i supporten, ja tar beslut som staff inte som kompis till någon

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Spelar inte på nån annan server

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Att jag skulle kunna komma och förändra mycket

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka