Nekad StiZZe_ | Polismyndigheten Ansökan [Zepta]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

StiZZe_

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 24 December 2007

Vad heter du på discord? StiZZe_#4481

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? Jag har 709 timmar

Hur aktiv kommer du att vara? Jag kommer vara aktiv varje dag i ungefär 10-12 timmar om inte mer.

Vad heter du? Gunnar Kåtråttan

Hur gammal är du? Jag är 22 år gammal

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja det är jag, jag har gått i simning och är snabb på att simma.

Varför vill du bli polis? För att jag vill göra staden till en bättre plats och få samhället säkrare, jag vill få bort alla kriminella för att dem är så jobbiga och dem gör så att andra folk känner sig otrygg

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att få samhället säkrare och få staden tryggare. Man ska också få folk att känna sig säker och trygg inne i staden.

Vad vet du om yrket i helhet? Att man ska kunna hjälpa folk t.ex att rädda liv. Man ska också kunna vara bra på att leta och vara bra på navigering så att man kan hitta plats på dem kriminella och alla drogställen, man ska också kunna hitta folk som har t.ex gått vilse eller är borta. I polis yrket är det en riktigt stort arbete att ta hand om. Man ska inte göra något kriminellt och man ska inte vara korrupt. Man ska alltid följa chefens order eller någon som är högre rank än dig.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja det har jag, har varit polis i denna servern förut i kanske 1 månad och tyckte att det var kul.

Hur är du som person? Snäll, omtänksam, vill kunna få nya vänner och att kunna känna till dem. Jag hjälper alltid folk när dem behöver hjälp och gör mitt bästa med att hjälpa till. Jag följer alltid order om det är någon högre än mig som bestämmer.

Är det något vi bör veta om dig? Jag är en person som är ärlig och är en person som man kan lite på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka