Inaktuell snambord11 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Issa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

snambord11

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
78
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel

Vad heter du på discord? Snambord

Ange ditt födelsedatum 16 Juni 2011

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? jag vill hjälpa till att få servern att växa genom att få in flera medlemmar. Jag tycker det verkar spännande och jag vill testa på något nytt. Det verkar vara roligt att ta intervjuer och rätta medlemskapansökningar och få in nya spelare in till unive. Jag tycker det är många som kommer in till servern och inte kan reglerna så jag vill hjälpa dem. Har tröttnat lite grann på att rpa i nuläget så jag kan vara extra aktiv.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker ni ska välja mig som medlemskapsansvarig för att jag verkligen bryr mig om servern och alla som spelar här. Jag gillar att hjälpa folk och se till att alla känner sig välkommna. jag är aktiv, lyssnar på andra och försöker alltid vara rättvis. Jag vill att alla nya medlemmar ska få en bra start och att alla ska trvias. Jag tycker också att det är kul att ha ansvar och vill vara med och göra Unive ännu bättre.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker man ska vara snäll och respektera andra, även om man inte alltid håller med. Det är bättre att lösa saker lungt och behandla andra som man själv vill bli behandlad.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill att det ska vara kul och spännande att vara medlem på unive. Alla ska känna sig välkommna och ha chans att vara med.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? kunna hålla en hyfsat bra rp nivå och kunna alla unives grundregler.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? om jag blev medlemskapsansvarig skulle mitt ansvar vara att hjälpa nya medlemmar att känna sig välkommna, förklara serverns grundregler och se till att alla har det bra. Jag skulle också kolla så att folk följer reglerna och vara en person man kan gå till om man behöver hjälp som ny medlem. Kunna vara helst okej aktiv. Om man tar en intervju så ska man vara snäll och trevlig. Inte vara korrupt inom rollen tex min kompis ansöker och jag är MA och hans text är dålig och jag godkänner direkt sen tar han i intervju och han gör dåligt där också men jag väljer att godkänna ändå. Om man väljer att ta en intervju så ska man veta till 100% att man är fri 20 min framåt, detta är för att inte låta stressad i rösten när man tar intervjun så att den som vill bli medlem på Unive blir stressad och kanske glömmer vad han ska säga och blir nekad.

Hur ser din aktivitetet ut? Kommer kunna vara ganska aktiv speciellt nu när det snart är höstlov.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nope

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka