Accepterad StiZZe | Sjukvården Ansökan [Oskar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

rxscx

Mod
Personalmedlem
Mod
Donation Ansvarig
Jobb Ansvarig
Support Ansvarig
Meddelanden
480
Reaction score
26
Ange ditt födelsedatum: 24 December 2007

Vad heter du på discord? StiZZe_#4481

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? Jag har 535 timmar på FiveM

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? Måndag: 15:00-20:30 eller 18:00-20:30

Tisdag: 15:00-20:30 eller 18:00-20:30

Onsdag: 15:00-20:30 eller 18:00-20:30

Torsdag: 16:00-20:30 eller 18:00-20:30

Fredag: 15:00-02:00 eller 18:00-02:00

Lördag: 12:00-02:00 eller 18:00- 02:00

Söndag: 12:00-20:30 eller 18:00-20:30

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne varje dag när jag har tid.

Hur många timmar har du på FiveM? Jag har 535 timmar på FiveM

Vad heter du? Jag heter Gunnar kåtråttan.

Hur gammal är du? Jag är 21 år gammal.

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli Sjukvårdare? För att jag har varit polis hela tiden i stan och tycker att det börjar att bli tråkigt och vill testa något nytt. Jag har läst era hemsidor och tycker att det verkar vara kul. Jag vill testa något nytt och tror detta kommer passa mig.

Varför ska just du bli anställd? För att jag tycker att det är kul och sköter mitt jobb som en gud och inte bryter mot regler. Jag är aldrig korrupt och är snäll mot andra. Jag bryter inte mot trafik regler samt andra regler och bryter inte mot jobb regler. Jag kommer på alla möten som jag hinner och missar nästan inga av möten.

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Nej, jag har inte jobbat som sjukvårdare i denna stan men i en annan stad. Jag tycker att det var ganska kul och tyckte att det passade mig lite. Det var inte så säkilt svårt heller.

Berätta vad HLR är för någonting HLR betyder hjärt och lung räddning och den är när man ska rädda någon och försöka pumpa luft i deras lungor så att dem får puls och vaknar upp.

Förklara vad radiodisciplin innebär. Det är att man ska ha bra radiodisciplin och det är att man ALTID ska säga sitt rakel-nummer innan man ska säga vad man vill säga. Man ska inte spamma radio knappen för du kanske man stör andra. Man ska inte bläddra genom frekvenser och störa andra. Om någon vill prata med dig genom radion så SKA man svara tillbaks. Man ska tänka på TTT som står för Tänk: Tänk innan du säger något. Tryck: Man ska ALTID hålla in knappen 1-2 sekunder innan man säger något för att man kanske det första inte kommer in i radion. Tala: säg det du behöver säga. Man ska ALTID säga något kort fattat.

Har du några andra frågor? Nej, har inga frågor. Tror att jag har fattat allt.

BUMP

Tillbaka