Accepterad StiZZe | Ansökan till Servervakt [Anders]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rxscx

Mod
Personalmedlem
Mod
Donation Ansvarig
Jobb Ansvarig
Support Ansvarig
Meddelanden
480
Reaction score
26
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Ange ditt födelsedatum 24 December 2007

Vad heter du på discord? StiZZe_#4481

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag kan spela varje dag och det är oftast jag börjar spela från kl 18:00 till 02:00 på alla dagar.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har snart kört UniveRP i 2-3 månader och tycker att det är kul.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag kommer kicka alla som lallar och banna så att dem inte kommer tillbaks och förstör servern. Jag kommer nog också kicka folk som bryter mot server reglerna och se till så att servern bli bra.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag har varit i denna servern ganska länge typ i 2-3 månader och tycker att det är kul här. Jag vill också bli servervakt så jag inte behöver skriva /report hela tiden och så kan jag fixa allt själv. Dem i sjukvården (Jag jobbar som sjukvårdare) dem säger att det är bäst om jag skaffar servervakt rollen så att jag kan kicka alla som lallar i sjukhuset.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle göra det tryggare och så inte folk håller på att lalla. Jag skulle också kunna bidra med att hjälpa och se till så att folk har det roligt och inte byter server på grund av lall. Jag skulle göra servern också så att inte alla staffs inte behöver jobba så mycket och inte behöver skriva och banna folk så ofta. Om jag blir support någon dag kommer jag också hjälpa dem skit mycket och se till så att servern blir tryckt.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag är bra på RP och jag gillar att hjälpa folk. Varje gång någon behöver mitt hjälp så åker jag dit och hjälper till. Jag försöker mitt bästa att inte bryta mot några server samt andra regler och försöker få så bra Rp som möjligt. Jag har också varit i denna servern ganska länge och tycker att jag borde få ServerVakt. Jag Behöver också servervakt rollen för att dem i sjuckvårde säger att man borde ha servervakt ifall någon lallar i sjukhuset.

Varför vill du bli servervakt? För att jag tycker att denna servern är bra och jag skulle vilja hjälpa folk och ha det roligt. Om någon gör något dåligt kan jag kicka eller SVbanna grabben. Jag vill också jobba mig upp så att nån dag kanske jag kan bli support. Jag jobbar också hos sjukvården och dem säger att det är bäst om alla skaffar servervakt rollen.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag tycker att jag har goda kundskaper för att jag tycker att det är najs och sånt och att dem jobbar bra. Jag vill bli en av dem och hjälpa personer.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja, det var för kanske 1 månad sedan och det var för att jag driftade för mycket

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

BUMP

BUMP

BUMP

bump

Bump

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka