Nekad stilltyping | Ansökan till Servervakt [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

stilltyping

Icke Medlem
Meddelanden
67
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Loke

Vad heter du på discord? stilltyping1337

Vad är ditt Hex:ID 110000149dd9074

Ange ditt födelsedatum 29 April 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. jag brukar spela från 15-21 på vardagar och på helgen brukar jag spela från 13-02

Hur länge har du varit medlem på Unive? 3-4 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 9 kan ej lägga in bild men kan vissa sen om jag klarar det

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har i uppgift att hjälpa till servern positivt genom att t.ex bannan någon i 1h som inte sköter sig och sedan klippa det och sen legga ut det i bevis kanalen så får en helper reda ut ifall det ska förlängas eller ej. En servervakt ska inte leta efter problem utan problemen ska komma till servervakt. Man ska även dv bill som står blokerande som inte tillhör i senarion

Varför vill du bli servervakt på servern? Jo varför jag vill bli servervakt är för att jag vill förbetra servern positivt genom att hgjälpa till med saker positivt. Som att dv en bil som står ivägen som blockerar något och så inte det påverkar scenariot. Jag vill även bli det för jag vill hjälpa till med små saker som t.ex när man stöter på folk som lallar eller gör andra regelbrott. Jag vill bli det alltså för att påverka servern positivt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Du missbrukar sv för att vinna ditt scenario och boosta någon som inte borde ha en tur. Korruption, om någon fuskar och jag inte gör någonting mot dem, till exempel om de är mina vänner och jag inte gör någonting mot dem, så är det korruption

Nekad Plagiat. ansök igen om 24h.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka