Antagen llundgrenn | Ansökan till Servervakt [Elias, Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

llundgrenn

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
957
Reaction score
57
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad heter du på discord? @lundgren_a

Vad är ditt Hex:ID steam:110000155432420

Ange ditt födelsedatum 7 September 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag spelar ganska mycket eftersom jag är polis och tycker att det gör Unive extra roligt.
På vardagar spelar jag oftast runt 3 timmar och är tillgänglig mellan 16:00 och 22:00, även om jag inte spelar hela den tiden.
På lov, helger och lediga dagar kan det bli ungefär det dubbla, om jag inte har något annat planerat.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har i stort sett kommit och gått lite på Unive under ungefär tre års tid, men mitt senaste medlemskap fick jag för ett par månader sedan.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 20 gånger, senast den 7 januari 2026.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En ServerVakt har som uppgift att underlätta staff arbetet för Junior Mods och uppåt. Man har tillgång till kommandon som /dv, /kick, /svban, /toggleid och /sv. Istället för att åka runt och specca spelare fokuserar man på mindre åtgärder medan man själv är i aktivt rollspel. Till exempel kan man ta bort en övergiven bil som blockerar vägen genom att använda /dv. Om man ser en spelare som bryter mot reglerna kan man använda /kick med en tydlig anledning för att påminna personen om regelbrottet. Om personen fortsätter att bryta mot reglerna kan man använda /svban och skicka in ett klipp till högre staff, som sedan bedömer om en längre ban är nödvändig.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag spelar väldigt mycket på Unive och stöter ofta på regelbrytare, till exempel lallare eller cloggare. Jag vill hjälpa staff att hantera spelare som bryter mot reglerna och bidra till ett så bra rollspel som möjligt. Mitt mål är att scenarion ska vara kreativa, utan regelbrott och spelas klart på ett bra sätt. Jag har även tidigare erfarenhet inom staff arbete på Unive, så jag har god koll på hur allt fungerar. Jag vill ta ett större ansvar samtidigt som jag rollspelar och hjälpa till att hålla servern seriös och välfungerande.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse innebär att man missbrukar sina kommandon för egen vinning eller till fördel för vänner. Det kan till exempel vara att man kickar någon man personligen inte gillar bara för att provocera, eller tar bort någons bil utan giltig anledning.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka