Nekad Steve Minecraft | Medlem ansökning (e34)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Steve Minecraft

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Cecilia

Vad är ditt discord namn? MaliGangFutFan

Vad är ditt födelsedatum? 9 Januari 1984

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Steve Minecraft 2000-01-01

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll Hjälpsam rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Vill jobba på mekonomen

Vad kan du bidra med till serverns RP? Hjälpa alla som behöver och vill att alla ska må bra

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man offrar sig

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? råka köra över polisen lärde mig at kolla bättre när jag kör

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? COPBAIT Innebär att man försöker få polisens uppmärksamhet METAGAMING innebär att du använder information som din karaktär inte vet om

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ne

Vad är ditt namn i verkligheten? Cecilia

Vad är ditt discord namn? MaliGangFutFan

Vad är ditt födelsedatum? 9 Januari 1984

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Steve Minecraft 2000-01-01

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll Hjälpsam rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Vill jobba på mekonomen

Vad kan du bidra med till serverns RP? Hjälpa alla som behöver och vill att alla ska må bra

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man offrar sig

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? råka köra över polisen lärde mig at kolla bättre när jag kör

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? COPBAIT Innebär att man försöker få polisens uppmärksamhet METAGAMING innebär att du använder information som din karaktär inte vet om

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ne

Tillbaka