Inaktuell Steve Minecraft | Medlem ansökning [taxi3765]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Steve Minecraft

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad är ditt discord namn? VincentTheSlayer

Vad är ditt födelsedatum? 1 Februari 2013

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Steve Minecraft 2000-01-01

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll rolig ambitiös

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Precis gått klart skolan vill ta tag i livet jobbat i en annan stad men vill nu hitta ett roligt jobb med snälla kollegor och där han trivs hans dröm är att jobba på taxi och kanske bli chef han har haft många roliga scenarion

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra rp nivå så bra jag kan reportar till alla staffs om någon inte har respekt säger något rasistiskt eller bara bryter mot standard regler

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du ska göra det roligt för båda parterna. Du ska bara inte försöka vinna i varje scenario det ska bli kul för alla som deltar det ska inte spela någon roll om man förlorar i ett scenario

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja copbait de sa de att jag brutit mot stadens regler så titta jag på någon video om unives grundregler och följer efter de

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm vdm copbait fear rp metagaming nlr

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag har rpat i några servrar och tar allt som det skulle vara i verkligheten

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka