ppmanxd
Medlem
- Meddelanden
- 4
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? noah svensson
Vad är ditt discord namn? ppmanxd1160
Vad är ditt födelsedatum? 15 Januari 2013
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: bombardino crocodildo 25 år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll bra och amazing
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: jag i framtiden vill bli polis eftersom min farsa är polis, och ja ser upp till honom för hane min superhjälte <3 så ja vill bli polis för att fortsätta i hans spår och bli som min hjälte och bli hjälte till staden och rädda staden från alla äckliga elaka kriminella!
Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan ha bra rollspel då ja rollspelat på minecraft och jag är väldigt bra och rolig rollspelare och är social och snäll o rolig <3
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att jag ska spela så både jag och mina motståndare kan vinna för annars blir de orättvist och elakt och ja är allt för rättvishet
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? på en gammal minecraft server men inte på fivem
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? ferrp att man ska vara rädd om någon hotar dig med "föremål / vapen" random död match ( att man dödar någon utan anledning då blir de dålig match och rp) bil döds match ( samma som den förra fast man använder sin bil som en raket och kör över folk
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej ja vill bara spela
Vad är ditt discord namn? ppmanxd1160
Vad är ditt födelsedatum? 15 Januari 2013
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: bombardino crocodildo 25 år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll bra och amazing
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: jag i framtiden vill bli polis eftersom min farsa är polis, och ja ser upp till honom för hane min superhjälte <3 så ja vill bli polis för att fortsätta i hans spår och bli som min hjälte och bli hjälte till staden och rädda staden från alla äckliga elaka kriminella!
Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan ha bra rollspel då ja rollspelat på minecraft och jag är väldigt bra och rolig rollspelare och är social och snäll o rolig <3
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att jag ska spela så både jag och mina motståndare kan vinna för annars blir de orättvist och elakt och ja är allt för rättvishet
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? på en gammal minecraft server men inte på fivem
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? ferrp att man ska vara rädd om någon hotar dig med "föremål / vapen" random död match ( att man dödar någon utan anledning då blir de dålig match och rp) bil döds match ( samma som den förra fast man använder sin bil som en raket och kör över folk
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej ja vill bara spela