- Meddelanden
- 273
- Reaction score
- 4
Ban-referens
DC-e051db — Discord, Permanent
Anledning: Fusk
Bannad av: reconciliation
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jag är inte bara discord bannad utan också ingame så ni vet^^
Det som hände var att jag blev bannad för fusk, och det som hände innan var att jag va i en skottlossning sedan så kallar Hedgehog in mig till support och där sitter han tillsammans med Izzteyy och de ville få mig att screenshare men jag förnekade och sedan satt vi där en liten stund tills han valde att placera en ban på mig. Jag tror även att jag blev bannad för fusk eller åtminstonde misstanken av det. Och jag erkänner även att jag har fuskat.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja jag tar fullt ansvar för det jag blev bannad för, fusk.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att det aldrig är värt att fuska för man hamnar i samma situtation vilket som och det är inte roligt. Jag skulle aldrig någonsin ha öppnat det fusket och köra med det här på Unive och jag ångrar det väldigt mycket. Och jag hoppas verkligen att jag får en sista chans.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att ni borde ge mig en till chans för att jag berättar verkligen hur mycket jag har ångrat detta misstag ifrån mig och jag kan svära på att jag inte kommer röra något fusk igen speciellt inte på Unive för det är aldrig värt det.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår