utteer
Icke Medlem
- Meddelanden
- 24
- Reaction score
- 0
Ban-referens
DC-cb98f5 — Discord, Permanent
Anledning: Fusk.
Bannad av: reconciliation
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jag skulle bli pc checkad efter jag vart ac bannad från servern, därefter bad dom mig dela skärm vilket jag gjorde och sen stannade echo saken på typ 50 procent vilket jag ej vet varför och sen bad dom mig gå igenom mina filer o saker och gjorde en manuell pc check samtidigt och sen bad dom mig gå in i skärmbilder o kolla igenom så hittade dom en fusk bild från typ 2024 i sommras med ett gratis fubb som jag inte har kvar på datorn och sen tog de så lång tid att jag fråga om jag fick hämta något att dricka o då sa dem ja det får du (mommo och jimmie) och då gick jag och hämtade vatten men sen när jag kom upp till mit rum från att hämtat vatten så var jag bannad ur discorden och jag själv blev chokad då jag inte fattar varför och vad jag gjorde fel.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja det är klart jag gör men jag fattar inte riktigt om jag blev bannad för dom hitta fusk bilden eller om det var något annat jag blev bannad för. men jag själv skulle säga att den e felaktig då bilden var ifrån 2024 på sommaren. (notera att bilden var inte ens på unive)
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Ja jag har väll lärt mig att man ska fuska , inte för att jag gjorde det men till framtiden så har jag lärt mig de att man inte ska fuska på unive då dom kommer catcha en och ta tag i det väldigt snabbt och det jag hade kunnat göra annorluna har jag faktiskt ingen aning om vad jag hade kunnat göra då jag lyssnade på vad dom sa och följde det dom sa helt felfritt och jag gjorde inget fel enligt mig men jag vet inte vad dom anser som fel som sagt.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker ni ska ge mig en till chans då jag inte riktigt fått någon upplevelse varför dom bannade mig förutom att jag "antar" att dom bannade mig efter dom såg fusk bilden och att dom inte orkade vänta något mer etersom att vi redan hade väntat på echo saken i runt 2 timmar och jag han bara psela på servern i runt 2 veckor och jag skulle verkligen vilja komma tillbaka till unive och spela mer då jag tycker att det känns som en väldigt rolig och bra server dom tiderna jag var där och spela.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag men den här gången vill jag faktiskt väldigt väldigt gärna ha svar på varför jag blev bannad om det var för fusk bilden eller om det var för något annat. Och jag hoppas också att ni kan ge mig en extra chans mvh.