Nekad steadyy._ | Ban Överklagan [shabbe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amiri

Medlem
Meddelanden
273
Reaction score
4
Ban-referens
DC-e051db — Discord, Permanent
Anledning: Fusk
Bannad av: reconciliation
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Jag är inte bara discord bannad utan också ingame så ni vet^^

Det som hände var att jag blev bannad för fusk, och det som hände innan var att jag va i en skottlossning sedan så kallar Hedgehog in mig till support och där sitter han tillsammans med Izzteyy och de ville få mig att screenshare men jag förnekade och sedan satt vi där en liten stund tills han valde att placera en ban på mig. Jag tror även att jag blev bannad för fusk eller åtminstonde misstanken av det. Och jag erkänner även att jag har fuskat.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja jag tar fullt ansvar för det jag blev bannad för, fusk.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att det aldrig är värt att fuska för man hamnar i samma situtation vilket som och det är inte roligt. Jag skulle aldrig någonsin ha öppnat det fusket och köra med det här på Unive och jag ångrar det väldigt mycket. Och jag hoppas verkligen att jag får en sista chans.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att ni borde ge mig en till chans för att jag berättar verkligen hur mycket jag har ångrat detta misstag ifrån mig och jag kan svära på att jag inte kommer röra något fusk igen speciellt inte på Unive för det är aldrig värt det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
redbull02.
Unive Staff

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
redbull02.
Unive Staff
Kan jag inte få något annat erbjuden som typ redlist krim och karaktäsrswipe eller vad ni nu känner för

Jag ber er har gjort överklagningar i snart ett år

Jag ber er har gjort överklagningar i snart ett år
Du har detta erbjudande nu som gäller, vill du betala den eller ska jag neka denna överklagningen?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka