Nekad stayquietfordaddy | Beslut Överklagan. :raketen76

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

stayquietfordaddy

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Ditt discord namn: stayquietfordaddy

Ditt Hex-ID: steam:11000016e02872b

Vad för typ av beslut gäller det? ban samt indragen krim

Vem/vilka tog beslutet? zqzqzqzqzqzqzq Samt raketen78_07159

Varför tror du själv att beslutet togs? Beslut togs för att staffsen ansåg att jag sköt allt och alla som tillhörde ett gäng fast det inte var så. Jag hade haft ett stort senario med gänget dmg och de var flera bilar efter mig så jag åkte ner i en oneway sedan därpå så såg jag de som sköt mig i och de stod stilla så jag valde att kidnappa men de var för många så jag sköt de flesta sedan så ville jag kidnappa en som lagade sin bil fast då kom en annan bil så jag sköt honom också sedan plockade min grabb. Problemet här är att staffsen tror att jag sköt alla som var med i dmg fast det inte var så jag sköt alla som sköt mig. Jag hoppas verkligen ni förstår min vinkel också samt min sida då jag vet att de sköt mig tidigare. Jag vill inte påverka er på det sättet utan bara att ni förstår helheten och kolla flera vinklar. Det jag gjorde under detta senario var bara självförsvar, jag reagerade bara på hotet som kom och gjorde min grej.

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är felaktigt för att staffsen inte kollade helheten då menar jag senariot innan jag sköt de i oneway. Senariot tidigare påverkade mig då staffsen inte såg att det var senario de trodde jag sköt de för att det inte låg något som var bakomliggande, jag förstår staffsen då de inte såg allt och då vet de inte vad som hände tidigare här menar jag och berättar hela grejen då jag inte vill ha felaktiga återgäder då jag ej gjorde fel. Visst det var kanske dumt att skjuta de och jag hade kunnat göra de roligare men jag hade stress då min vän låg död och alla de var där så jag sköt bara.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Finns hos staffsen

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka