Nekad Altino77 | Beslut Överklagan [Korpen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Altino77

Medlem
Meddelanden
332
Reaction score
11
Ditt discord namn: Altino77

Ditt Hex-ID: Skriver pm ifall de behövs

Vad för typ av beslut gäller det? Gorilla och ped nivå 2 tänker 1 av de iallafall

Vem/vilka tog beslutet? Borzy som ej är staff längre men tänker gått nu ett bra tag och tänker en annan mod+ får titta på detta

Varför tror du själv att beslutet togs? Då jag väljer att skjuta polisen i humane,
Medlem krim osv har jag köpt tbx men Peden o gorillan överklagar jag. Hoppas du kan titta noggrant och hitta det rätta svaret till denna överklagan.

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är felaktigt då borzy samt en annan staff som va i typ 1 vecka kom på någon jävla regel som ingen visste om. Det var exakt så ska inte ljuga eller nått vill bara försöka få tbx mina roller då detta va 100% felaktigt gjort av dessa två staffsen. Jag och en vän får massa prios i humane där vi väljer att åka inga poliser va där men när vi kommer fram så ser jag att ett par grabbar börja skjuta mot andra rosa bilar då va jag med (södra / blå) och väljer att köra in då polisen börja skotta mot mig sedan börjar de ta in drönare så vi väljer att skjuta ner de osv och polisen börjar storma och skjuta in så väljer att skjuta tbx. Gått så 5-10min

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: .

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Vilket datum var detta och fick du indragen medlem?

@Korpen__ 3 mars tänker om jag kan få tillbaks gorillan eller Peden eller båda två då de rätt så felaktigt

Tillbaka