Accepterad static0014 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

static0014

Icke Medlem
Meddelanden
210
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199444078820/

Ditt Hex-ID: 1100001479443f0

Vad är din discord tagg? static0014

Vem var det som bannade dig? Kommer ej ihåg

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: 1511651.Jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Kommer inte ihåg vad som har hänt det var ett tag sen jag blev bannad cirkus 6-7 månader sen och vad jag än gjorde ber jag om ursäkt för det och kommer inte göra om det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Har ingen kommentar pga jag inte minns vad som skedde och jag hoppas bara jag kan få en andra chans och börja rpa igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tror säkert att det var en giltig ban och jag tänker att det har gått över ett halv år sen jag blev bannad sist så har jag lärt mig av minna bans och jag har blivit mognare och jag vet att jag har varit dålig sen innan men jag har verkligen förbättrat mig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för ett och annats och jag har lärt mig av varenda än och som sagt jag vill bara börja om min rp stil och köra igång på nytt och visa vad jag går för och att jag kan verkligen rpa

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte för minns ej vad de gällde men absolut kunde gjort mycket annorlunda och jag vill verkligen skärpa mig för har blivit mycket mer mognare person

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut och jag vill inte svika denna server igen och jag kommer göra gott efter mig och visa framfötterna och göra allt jag kan för att bidra med bra och roligt rp

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes förstår! :D

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka