wss1337.16
Icke Medlem
- Meddelanden
- 13
- Reaction score
- 0
Ban-referens
fivem-avgasen-kd7h — FiveM, Permanent
Anledning: Rasism
Bannad av: Toris
Visa på portalen →
Berätta vad som hände ingen aning har varit på cup hela helgen
Tar du ansvar för det du blev bannad för? ja
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? jag vart nyss unbannad också och sen har jag inte gibbat så mycket fivem försökt bli medlem men blivit nekad av olika saker. Har ingen aning vad för rasism jag använt. jag har verifierat mig nu och vill gärna rpa på unive jag vet inte riktigt vad för rasism jag kan ha en aning om vad de handlar om men de var länge sen och jag tar ansvar för de som händer och lär mig av de ifall de är de jag tror de var. jag tar lärdom efter alla bans jag får och jag bevisar verkligen de jag har inte spelat på ett halvår och blev nyss unbannad sen fick jag denna ban som jag kan ha en aning om vad de handlar om men den var för länge sen och tar verkligen lärdom ifrån den.
Varför ska vi ge dig en till chans? för jag inte ens har sagt något rasist eller nått har knappt spelat ens väldigt oklart vrf jag är ens är bannad. de har gått längt tid jag har mognat jag vill bevisa att jag har förbättras och jag känner att jag har gjort bott mig förra gången jag spela på unive.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja.
Senast ändrad: