Inaktuell Starta En kult

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.meckan

Medlem
Meddelanden
144
Reaction score
3
Tjenare.
Jag tänkte på att jag och min vän ska starta upp en kult med både bra grejer men samtidigt spännande grejer, låt mig berätta lite.

Kulten ska heta Scientology. Det är en riktig grej irl men ingenting jätte fruktansvärt.
Hos kulten Scientology så ska dem som joinar kusten skriva under en kontrakt som gäller under "1 billion år" vi kommer vara en kult där dem som joinar kommer inte få lämna ba så där MEN! Det intressanta grejer är om dem lyckas att fly ifrån våran kult och vara borta ungefär 1 dag asså 24 timmar då kickar vi dem direkt men vi kommer göra allt för att försöka hitta personen men om dem lyckas så kommer dem få lämna. Det är det som är fucked up men detta ska vara en intressant kult. Vi kommer göra ganska många ritualer inom våran kult som kommer vara jätte skumma ritualer dem kommer utgöras när vi ska avliva en person. Vi ska inte kriga Vi kan inte heller vara en gäng Vi är en kult Vi som bossar/vice kommer vara lugna. Dem som är med i kultet kommer inte ha så mycket "frihet" men dem kommer kunna gå ut på vissa tillfällen, vi tänker att ha en lokal asså dom folk kan se med en skylt "Scientology" på så att folk kan se vad vi är vi kommer ta personlighets tester för rp där folk signerar en kontrakt och då dem basically går med kultet utan att dem är jätte medvetna om det. Detta är det som gör våran kult spännande såklart om det kommer vara någon muntligt intervju så kan jag förklara mer om kultet till detaljer och våran klädstil men jag tror detta skulle vara en jävligt bra kult samt spännande som aldrig sätts på fivem.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka