Accepterad ssco | Ban Överklagan [MrPotato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ssco

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199086176592/

Ditt Hex-ID: steam:1100001431c0950

Vad är din discord tagg? isigagubben

Vem var det som bannade dig? Hannes00Berg

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-05 142140.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ja för jag körde in i en icke medlem

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var påväg mot bilstöld tänkte ha lite kul för det inte hände så mycket och då står det en kille där och då tänker jag ja men då åker vi härifrån och gör det senare istället och då försöker han delvis döda mig med sin bil och kör in i min bil flertal gånger och då blir jag arg och kör på hans bil några gånger och så blir jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en felaktig ban eftersom jag gjorde samma sak mot han som han gjorde mot mig och ja jag vet att jag gjorde vdm men fortfarande han gör vdm mot mig först SEN så gör han bilstöld som icke medlem förstår inte hur det går ihop heller

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg någon av dom hände för länge sen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade kunnat valt att inte köra in i han men jag blev förbannad

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att tänka sig för innan man gör saker och ha mer konskvenstänk en vad jag hade då

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka