Raketen76
Medlem
- Meddelanden
- 27
- Reaction score
- 0
Ban-referens
fivem-turbo-hvn9 — FiveM, Utgår 2026-03-16
Anledning: Polis riktar mot honom och han drar upp vapen och sjukter
Bannad av: MrPotato
Visa på portalen →
Berätta vad som hände 2 bilar polis bilar körde in i mig till hörnet hade inget jag kunde göra eftersom bilen höll på gå sönder när som helst hoppar ut börjar ringa de kör därifrån börjar skjuta ner mig de springer närmare jag går upp kommer på att jag har pistolen i min hand så börjar skjuta direkt.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag tar ansvar för de jag gjorde det va verkligen fel och detta kommer inte hända igen. Har tänk över mitt problem och insett att de va så dumt av mig skulle bara lyssnat på polisen.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att oavsett vad har någon en pistol uppe och du ligger ner ska du ta upp dina händer när du kommit upp. Detta va så fel av mig kommer ALDRIG HÄNDA IGEN.
Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag verkligen lärt mig av de felet jag gjorde och vet att jag aldrig ska göra om de. DET JAG GJORDE VA FEL ETT FEL SOM ALDRIG KOMMER HÄNDA IGEN. Hade verkligen sett fram emot att spela efter skolan. Jag lär mig alltid av de jag gör jag gör aldrig ett misstag 2 gånger.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja