Nekad Raketen76 | Ban Överklagan [Mrpotato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Raketen76

Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Ban-referens
fivem-turbo-hvn9 — FiveM, Utgår 2026-03-16
Anledning: Polis riktar mot honom och han drar upp vapen och sjukter
Bannad av: MrPotato
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Jag och min pollare blev sönder pittade av polisen för vi vägrade stanna till slut märkte jag att vår bil höll på gå sönder så då hoppar jag ut riktar mot dom och ber han gå ut ur bilen vad gör han han kör iväg till ett ställe skjuter ner mig jag ligger ner de försöker springa till mig de va endå på rätt så lång av stånd jag lyckas komma upp skjuter ner båda fast den ena hade pistol uppe.Jag hade sån adrenalin så tänkte inte ens på de när jag väll va uppe bara började skjuta direkt.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag tar ansvar för de mrpotatis har all rätt att göra som han gjorde men jag tar på mig de och säger att jag har lärt mig av detta felet han berättade verkligen steg för steg och fick mig inse att jag hade gjort fel och detta kommer verkligen inte ske igen.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag skulle kunna tagit upp mina händer direkt istället för att ha pistolen uppe och börja skjuta.Nu i nu läget när jag kollar på det hade jag gjort så istället.

Varför ska vi ge dig en till chans? För jag e sån person när du säger till mig en gång e de förstått. Så jag har verkligen lärt mig av detta. DET KOMMER ALDRIG SKE IGEN KAN JAG LOVA DIG.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka