squidwardSigge
Icke Medlem
- Meddelanden
- 16
- Reaction score
- 0
Ban-referens
fivem-bromsen-i4il — FiveM, Utgår 2026-03-28
Anledning: Lootar döda kroppar på sjukan.
Bannad av: Borzy
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jag fick en 7 dagars ban för att jag sökte igenom en kropp på utanför sjukhuset på sandy shores efter jag redan hade avtjänat en 1 timmes timeout för det. Han blev mördad och jag lootade honom det skedde inte inuti sjukhuset utan ute på asfalten.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag tycker att bannen var felaktig för att jag redan initiellt fick ett straff och avtjänade det och jag visste heller inte om att man inte fick söka igenom kroppar utanför sjukhuset då jag fortfarande inte vet var man hittar det i reglerna.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att det inte är tillåtet och att man inte ska söka igenom kroppar hur som helst eftersom att det bryter mot reglerna. Jag hade i framtiden hållt mina händer till mig själv och inte störa någon annans rp eller ta någons grejer. Jag förstod inte i tillfället men har lärt mig i efterhand att det inte är okej och inte schysst mot den andra parten heller som blir rånad. Jag hade varit mer försiktig i samhället framöver.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag har väldigt nyligen börjat spela unive aktivt och var inte kunnig om den regeln. Framöver skulle jag fokusera på att bygga upp min karaktär och inte förvärra andras upplevelse genom att till exempel bryta regler. Jag fick nyss min muntliga intervju för medlemskap och hade börjat förbättra min rp. Jag hade nyss lämnat nyfikenhet stadiet och börjat köra mer seriöst vilket är hur jag kommer fortsätta i framtiden. Nu har jag sett vad servern går för och jag vill inte bryta mot några fler regler utan jag är här för att förbättra staden och för att se till att båda parterna får en bra upplevelse. Framöver följer jag reglerna och ser till att jag inte ställer till med problem utan bara gör det bättre för alla i scenarion.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.