Inaktuell Spoky_guy12!^ | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sp0ky_

Välkänd Medlem
Servervakt
Meddelanden
878
Reaction score
303
Vad är ditt namn i verkligheten? Bra försök

Ditt discordnamn: !Sp0ky

Ange ditt födelsedatum Bra försök

Varför ska just du bli staff? jag har bra erfarenheter och bra egenskaper och jag är väldigt bestämd jag skulle säga jag har det som behövs för att vara staff då jag är aktiv och bestämd o positiv hela tiden och jag gillar och hjälpa folk och jag tror jag folk kommer tycka om mig som staff då jag är snäll och rolig och jag är rätt vis jag lyssnar på båda sidor innan jag tar beslut och jag vill hjälpa folk så dom inte gjorde samma misstag som jag råka göra en gång och jag vill vara med att hjälpa till att utveckla servern och hjälpa till med servern och få bort allt lallande och all skada mot servern och jag väldigt aktiv mycket och då kan jag svara på helps och report och jag är alltid aktiv på dc också och om jag ska va ärlig har jag tröttna på rp lite men istället för att sluta rp så tänkte jag kan ansöka om staff så jag kan hjälpa andra och få det trevligt och roligt på unive och få unive uppåt för just nu är det mycket som behöver uppdateras och philip behöver all hjälp han kan få

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag?
Lov dagar
Måndag 09:00-04:00
Tisdag 09:00-04:00
onsdag 09:00-04:00
torsdag 08:00-04:00
fredag 09:00-04:00
lördag 08:00-03:00
söndag 08:00-03:00

Icke lov dagar
Måndag 13:00-01:00
Tisdag 12:00-01:00
onsdag 12:00-00:00
torsdag 14:00-02:00
fredag 12:00-01:00
lördag 08:00-05:00
söndag 08:00-03:00

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat mer än 1 år men jag råka göra en dum sak så jag fick ta mina konsekvenser men jag lärde mig av den och fick komma tillbaka och det är jag glad över men efter den konsekvensen så har spelat nu 3 månader skulle jag säga

Har du tidigare erfarenheter som staff? jag hade en kompis som var staff och han lärde mig några kommandon men jag kunde några sen tidigare T.ex.

/ban (du bannar någon från servern i typ 2 dagar eller liknande

/kick iddu kickar någon från servern om dom gör ett litet regel brott som typ inte förtjänar en ban och du tror dom kan lära sig av en kick eller ifall någon går runt med buggade kläder så man inte ser dom kan man kicka och skriva att dom får byta kläder då man inte ser dom

/svban id du bannar hen i 1 timme och det är ett SV kommandon som mest används av SV

/unban hex id har jag för mig så unbannar du någon du tar bort bannen från en person som har varit bannad

/revive du ressar dig så du lever igen ifall man har varit död /revive 1947 så revvar du någon annan som har varit död eller liknade

/goto id du tpar till hen du ska till ifall någon skriver en report så skriver du hens id så tpar du till personen

/bring du bringar ditt den personen som du tog id på han tar han ditt du är

/freeze id du fryser hen så dom inte kan röra sig

/unfreeze id du har tar bort frysningen från personen som du har fryst eller har varit fryst av någon annan

/dv du dvar bilar som ksk är sönder som står mitt på motor vägen

/addkey man ger någon en nyckel till peronen

/giveitem id du ger personen som du vill ge en sak till så ger du hen ett föremål

/setjob du ändra någons jobb eller ditt jobb

/noclip du går in i noclip så ingen kan se dig men du kan se andra och du kan flygga runt och specca folk

/ooc du skriver ett meddelande till hela servern i ooc chaten

/who id du kollar personens roller ig ifall du är typ medlem eller krim

/m id du skriver ett privat meddelade till hen som ingen kan se förutom ni

/sc du skriver i staff chatten

/sv du skriver i sv chatten

Det är dom här kommandon jag kan.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Kriminell då jag inte har så bra koll på just Krim RP nu och jag vet inte så himla mycket vad Krim Ansvariga gör så jag är lite ostabil där

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka