Splitsix | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Splitsix

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 19 December 2004

Vad heter du på discord? Splitsix#0999

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 838

Hur aktiv kommer du att vara? aså spelar fivem varge dag flera timmar säkert 4-6 timmar om dagen minst

Vad heter du? Emil Karlsson

Hur gammal är du? 24

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? japp, kan simma väldigt bra

Varför vill du bli polis? för att jag saknar polis jobbet svin mycket sedan jag slutat som polis på en annan server hade jobbat som polis där i 4 månader innan jag slutade, men saknar de som fan och de skäns som jag skulle trivas minst lika mycket här. jag älskar även att hjälpa personen i sammhälet. Vill att de ska vara rättvist och att alla ska må bra. kan ta årder och jobbar riktigt bra i grupp och själv. Jag älskar även att träffa nya kolegor.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att den ska vara stabil och att den ska vara erfaren. De är värkligen viktigt med ett ordenkligt samarbete mellan dom olika myndigheterna och de är viktigt att vi vissar upp oos i sammhälet för att folk ska vara tryga. Sen är de viktigt att man delar upp varandra så att hela staden blir patrulerad istälet för bara 1 ställe. Sen så ska styrkan även föregå med ett gått exempel.

Vad vet du om yrket i helhet? aså kan endå en hel de skulle jag siga jag har ju jobbat i en anna stad som polis i 4 månader och de var riktigt bra. Lärde mig riktigt mycket under dom månaderna. Så har ganska bred erfarenhet inom yrket. och hur mna ska bete sig och föregå med gåt exempel. har även studerat 4 år på polis högskola i malmö.

Har du några tidigare erfarenheter? japp jobbat 4 månader inom polisen i en annan stad, då lärde mig ass mycket om väldigt mycket. Har erfarenhet inom brotsutredning, insatser, insatsstyrkan, befäl, förhandlig, blåljus körning ect

Hur är du som person? jag är en väldigt snäll person som älskar att hjälpa andra mänsikor oavset hur dom är. Jag vill att alla ska ha de bra. Och kan ta årder ifrån högre och att få kritik. Jag är ganska streestålig och lång stubin. så jag är en väldigt snäll kille.

Är det något vi bör veta om dig? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka