Nekad Splitsix | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Splitsix

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Saras bil och mc

Vad heter du IRL? Emil

Vad heter du på discord? BeatBox_Splitsix#0999

Hur gammal är du? 16 (04)

Hur många timmar har du på Fivem? 902

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag har under en väldigt lång tid tänkt på att jag värkligen skulle vilja jobba som cheff någonstans. Och jag är även ganska så bil intreserad och älskar att jobba med mäniskor. Jag älskar värkligen den kontakten som man får med folk när man jobbar på en bilfirma. Jag är även en som person som älskar att styra och ställa. Men framför allt så vill jag att det ska vara rättvist och en trevlig arbetsmiljö. Vill även vissa att man kan styra ett företag uttan någon tidigare erfrenhet onom de ämnnet.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har inge diräkta erfarenheter inom just bilförsäljare men har erharenhet inom räddningstjänsten, scuritas och lite annat. Men skulle siga att jag är ganska så bil intreserad och älskar att hjälpa folk.

Berskiv din karaktär? Emil Karlsson är en kille som är 24 år gammal, Han är född och uppvuxen i en liten stad som heter Motala. När han var cirka 22 år så flyttade han till den staden. De första veckorna så var han arbetslös. Men efter cirka 3 veckor så fick han ett jobb på The palace, och jobbade där några månader. Sedan så vill han prova på något nytt så han gick på en intervie på sicuritas där han sedan jobbade i runt 5 månader. Sedan så skännde han att han vill prova på något nytt då han skännde att han saknade något. Han började kort där efter som brandman på räddningstjänsten. Och han tror nog nu att han har hittat problemet varför han inte skänner sig nöjd. Emil är en son person so värkligen vill vara med och bästema för att han vill komma med sina bra tankar som han har. Han är en väldigt snäll person som älskar att hjälpa folk. Många av han vänner sa att han aldrigt skulle kunna bli något. Men han tog tag i saken och gjede inte upp, och nu tänker han satsa stenhårt på att försöka bli cheff och värkligen uppfylla sin dröm att bli cheff.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är inne varge dag och blir jag chef så blir de ju ännu fler timmar men skulle sig att jag är inne 5-8 timmar om dagen.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja apsolut. Skulle börja köra ännu mer då man har ett stort ansvar att se till så att ett företag drar in kapital och ser till så de finns mycket arbetskraft. De många gör är att när dom blir chef så slutar dom köra för att de blir för mycket att håla reda på och de gillar inte jag. Är man chef så ska man finnas till hans typ närsomhelt och kunna hjälpa sina anstälda när det bähöver hjälp.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej ingen annan server och kommer inte häller börja spela på någon annan. Skänner att detta är den serven för mig och de finns ingen annan server jag heller skulle vilja bli chef på.

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka