Ej Antagen rymmefr | Chef-jobb ansökan [Marja-Lisas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

rymmefr

Medlem
Meddelanden
95
Reaction score
7
Vilken chefs-position ansöker du till? Marja lisas

Vad heter du i verkligheten? Emil

Vad är ditt användarnamn på discord? Rymmefr

Ange ditt födelsedatum: 4 December 2008

När fick du medlemskap på Unive? runt febuari 2025 men spelat på unive sedan mitten av 2024 men fattade inte direkt allt då som t.ex. vad medlem ens va

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef jag har jobbat på marja lisas tidigare och är väl erfaren inom yrket, jag var dessutom högt uppsatt o än nu kommer i håg hur vi hoppade runt från chef till chef varje dag kändes det som. jag väljer nu att ansöka igen då jag saknar jobbet och vill komma tillbaka men som chef nu ist.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? kommer börja med att kontrollera all aktivitet och dessutom sparka/sänka folk som är för högt och inte håller den standarden eller inte tar ansvaret för den platsen. kommer hålla bra aktivitet och se till så att allt löser sig och blir bra som de gamla tidiga tiderna på marjas för mig.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? de nkommer va bra kommer sikta på 2-3h per dag ig (i tjänst och på plats) men om det inte går så får jag improvisera. kommer trodligen inte alltid kunna va ig men isf så skriver jag det till min jobbansvariga.

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Tillbaka