Ej Antagen SpiKen848 | Chef-jobb ansökan [Skyclub] [T]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SpiKen848

Medlem
Meddelanden
177
Reaction score
9
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Skyclub

Vad heter du i verkligheten? Lucas

Vad heter du på discord? spiken13

Ange ditt födelsedatum: 10 Augusti 2002

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan Juli 2022

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Jag har tidigare erfarenheter kring diverse lagliga jobb på servern som sjukvårdare, mekonomen. autoexperten osv. Har även rpat kriminell på servern i 3år. majoriteten av tiden jag rpat kriminell har jag varit boss i gäng. jag tror detta kan vara en fördel för att besitta en chefs position på olika sätt. Ett sätt de kan vara en fördel för mig är att veta hur ja styr och leder över anställda samt kunna ha en bra gemenskap på arbetstid. Jag har även arbetsliverfarenheter irl som kan vara bra att ha med sig till en eventuellt chefs position.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtidsplaner är att driva en aktiv nattklubb på servern där jag kan försöka få in många aktiva anställda. Det vore kul för att få en social rp med spelare på servern och kunna ha en nattklubbs rp på servern.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Min aktivitet kommer se bra ut. Spelar ungefär varje dag ifrån 2-5 timmar per dag.

Har du läst våra Regler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka