Ej Antagen Robinbus | Chef-jobb ansökan [Skyclub] [T]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Robinbus

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Skyclub

Vad heter du i verkligheten? Det har du inte med o göra!

Vad heter du på discord? Robinbus4

Ange ditt födelsedatum: 4 Mars 2006

Hur länge har du spelat på Unive? 3 år

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Irl eller i ooc? Ingame har jag vart pa o biträdande chef på bland annat mekko. Jag har haft flera lagliga jobb på servern med dessa bland annat som tidigare nämt mekko biträdande chef. Detta har gjort att jag är väl insatt i hur man sköter ett jobb på servern och hur saker går till. I ooc är jag en naturlig ledare i många situationer.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag ska anställa seriösa och bidra till den sociala rpn genom att se till att det är öppet så ofta som möjligt. Ett annat av mina mål är att det aldrig ska vara stängt på en fredag eller lördag. En del i detta kommer vara att jag kommer anställa de som är med i samma gäng som jag. Vi har pratat en del i gänget och många är på iden att börja jobba på skyclub för att få en variation i den kriminella rpn. Detta gör att vi kommer få en stabil grund med många aktiva anställda men jag kommer som sagt anställa fler eftersom.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag har tid för o va chef.

Har du läst våra Regler? Både en och två gånger

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka