Antagen elivic1 | Chef-jobb ansökan [SkyClub] [T]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

elivic1

Medlem
Meddelanden
172
Reaction score
7
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Skyclub

Vad heter du i verkligheten? Elis

Vad heter du på discord? Elivic1

Ange ditt födelsedatum: 28 Februari 2005

Hur länge har du spelat på Unive? Ca 2 år

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Yes det har jag, jag har varit chef på taxi vilket va utmanande då det är svårt att få ihop ett rullande koncept men jag försökte så gott jag kunde o de gick ändra bra tycker jag, jag är just nu personalchef på galaxy och vet hur man behandlar anställda och respektera folk som de är, jag har även varit ledning på gsp och jag hört hur man arbetar med anställda genom om jag som chef ska ta ett beslut vill jag ha mina anställdas input om vad dom tycker om beslutet och hur vi ska gå vidare med just de beslutet och om det ska genomförsas.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtids planer är att få upp skyclub igen i deras fina lokaler är lockande för allmänheten att komma o ha en rolig stund, jag kommer att ta in bra folk som anställda och fixa olika tema fester så som (rapp tema, färg, filmkaraktär,) jag kommer se till att det är öppet varje helg dag men även på vardagar, då alla ska känna sig välkomna och om jag inte är aktiv någon helg dag typ så kommer jag se till att mina anställda kommer hålla öppet från mitt gäng (syrianska) men även andra anställda som jag kommer ta in, jag kommer även se till att hitta en lämplig bitr chef som har aktivitet och vet sin grej vad han gör osv.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Yes det kommer jag. Jag har väldigt mycket tid att vara aktiv på kvällar varje dag då jag inte har något annat för mig på kvällarna.

Har du läst våra Regler? Yes!

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Grattis!

Du har valts ut som chef till Wallins.

Hoppas att du kommer trivas!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka