Accepterad SpiKen848 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SpiKen848

Medlem
Meddelanden
177
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/SpiKen666/

Ditt Hex-ID: steam:11000011610a746

Vad är din discord tagg? spiken13

Vem var det som bannade dig? 320

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag använde mig utav tredjeparts mjukvara.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade fått en fil skickad till mig som folk tydligen använde på unive. Denna fil va då ett fusk som innehöll aimbot. Jag tänkte först inte använda denna då jag inte vill fuska på spel eller få fördelar i spel egentligen. Men jag var väldigt trött på att ofta möta fuskare inne på servern i skottlossningar vid detta tillfälle och dum som jag var så valde jag att prova själv. Ångrar det enormt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en korrekt ban då det var jag som gjorde fel och använda mig utav fördelar. Jag han som tur va inte använda det mot några spelare utan bara testa det. Det var oavsett riktigt korkat gjort och ångrar det verkligen då jag verkligen gillar unive. Jag valde att använda det då jag var extremt trött på att alltid möta spelare som hade olika typer av fusk vid detta tillfället. Men somsagt ger det mig inte rätten att själv använda detta.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 8 gånger totalt på unive under en tidsperiod på 3 år som jag spelat här. Dessa bans har enbart varit tillfällig bans för powergaming osv. Men de bansen var när jag var ny inne rp och fortfarande lärde mig det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade defentivit kunnat göra det annorlunda. Jag skulle inte ha blivit sur och iriterad på andra spelare som använde sig utav det. Det var egentilgen det som gjorde att jag valde att starta dedär förbannade fusket.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absoult, jag ångrar verkligen mitt sätt att agera och hur jag valde att testa fuska. Det var sjukt korkat och ångrar det djupt, Saknar verkligen alla fina scenarion ja hade på unive. Jag är verkligen redo att visa upp min bra sida igen och ha massa fina rp stunder på unive igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Gör du detta igen så kommer du ALDRIG tillbaka hit.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka