- Meddelanden
- 70
- Reaction score
- 1
Ban-referens
DC-bd8077 — Discord, Permanent
Anledning: fusk
Bannad av: reconciliation
Visa på portalen →
Ban-referens
tnpzoc — FiveM, Permanent
Anledning: fått flertal chanser att komma till support, men vägrar, säger att jag kan placera bannen.
Bannad av: BubbleGum
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jag använde fusk på servern som va de dummaste o korkaste jag någonsin har gjort. Jag hade fått till flertal gånger av bubblegum att jag skulle hoppa support men detta sket jag i vilket va helt dumt o korkat. Jag skrev senare till bubblegum i pm på discord att han kunde banna mig, då jag visste att jag hade gjort fel.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? 100%
Kommer aldrig ske igen
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Att inte fuska, att det inte är värt att fusk för jag gillar verkligen unive och vill verkligen tillbaka. Det jag hade kunnat göra annorlunda är att inte vara så dum o korkad att använda mig av fusk.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag förstår varför jag blev permanent banna och det va dumt att jag bröt mot reglerna genom att använda fusk. Det var ett dåligt beslut från min sida och jag inser nu att det påverkar andra spelares upplevelse.
Jag vill be om en andra chans eftersom jag verkligen tycker om unive. Om jag får komma tillbaka kommer inte använda mig av någon form av fusk och följa alla regler framöver. Jag har också tagit bort all fuskfrån min dator för att säkerställa att detta inte händer igen.
Jag förstår om beslutet står kvar, men jag hoppas att ni kan överväga att ge mig en sista chans. Tack för att ni tog er tid att läsa
Min ban överklagan Mvh.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja