Accepterad Spear1. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spear1.

Medlem
Meddelanden
148
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Spear7/

Ditt Hex-ID: 11000010b57017b

Vad är din discord tagg? spear1.

Vem var det som bannade dig? Lowq

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-04-01 014926.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag VET att jag blev bannad PGA staff diss. Men det var verkligen inte meningen. Alltså jag var sur efter jag hoppade support och inte fick ngt av de. Så skrev jag det till min vän som då satt i support och skulle visa något inte säker. Och sedan där efter fick jag ju då såklart bannen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var så att jag hoppade support på 2 grabbar om ett klipp. Istället för att de fick bannen fick jag de för en tidigare händelse. Då Skrev jag till än vän om Lowq. Bara för att jag var arg och sur PGA bannen. Sedan när jag kolla discord igen märkte jag att jag inte vad med krim DCn. Då Kollade jag normala DCn och jag hade inga roller. Då kollade jag FiveM och såg att jag vart Pbannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var fullt rätt av Lowq att banna mig. Förstår helt varför han banna mig och står upp för det

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare. 3 gånger giltligt sedan 1 gång icke giltligt. 1 gång när jag abusa F6 menyn. Andra gången när jag hetsa OOC. sedan nu tredje gången. Detta är alla gånger jag blivit bannade.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte behövt hoppa support. Eller inte ens skrivit dedära från första början. Det var mitt mistag och jag vill göra upp till det. Eftersom jag vill ju då inte göra samma misstag som jag gjorde!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att följa Unives regler samt inte staff dissa. Och att inte bli sur så himla lätt. Så att detta inte repeterar sig igen! Eftersom jag vill ej vara bannad och ha en känsla på att jag sa något dåligt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår fullt

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka