Nekad asregrd | Ban Överklagan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

asregrd

Medlem
Meddelanden
354
Reaction score
16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198334093910/home/

Ditt Hex-ID: steam:110000116482a56

Vad är din discord tagg? asregrd

Vem var det som bannade dig? Exritez

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-28 235856.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag fick en ban (som grön spelare, senast bannad 2024) utan att fått samtal om det innan. Jag "krävde" att få prata om det i support och jag blir överdrivet sur då personen inte ville lyssna på mig och avbröt mig. Till slut tog min adhd och aggressioner över och jag uttryckte mig jättedumt ang. att jag är äldre än personen i fråga var och därför inte hade tid med att syssla med staffanmälningar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade utbildning med polisen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den är inte felaktig. Jag betedde mig långt ifrån vuxet och skulle inte ha brusat upp, trots att jag i stunden inte kände mig lyssnad på. Jag tyckte helt enkelt det var fel att banna mig utan att vi kunde prata om det först.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, senast 2024. Då har det handlat om halv ooc ig. Jag har sedan dess skött mig och aldrig fuckat upp det igen, tills nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Suttit lugnt och sansat, lyssnat och sedan tackat för mig och axlat bannen som först lades på mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Man ska tänka på vad man säger.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka