Inaktuell Spartan36 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spartan36

Icke Medlem
Meddelanden
418
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Josef

Ditt discordnamn: Spartan36

Ange ditt födelsedatum 6 Mars 2001

Varför ska just du bli staff? Vart staff innan, Vet själv att jag kan göra jobbet riktigt bra, Va kriminell ansvarig tycker själv att jag gjorde ett bra jobb, Vet hur det fungerar, Vet hur man ska prata med folk och göra rätt, Byte sedan över till support ansvarig, Gjorde helt ok jobb där även fast jag va ny inom området, Fick beröm i Support ansvarig chatten av HA support, Men sen dog motivationen ut och staff arbetet sänktes, Känner mig motiverad igen och vill faktist hjälpa servern så mycket jag kan!

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Just nu är det mycket lall på servern, Mycket skottlossningar och mycket bugg abuse som sker, T.ex. quittar vid svetlana för att åka tillbaka till skottlossningar osv, Ljuger till sjukvårdare för att undangå krycka, Och mycket folk som inte rpar på skador i scenario såsom dom blir jagade krockar och ingen rpar på skador.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag ska vara aktiv inom speccandet, håll koll på reports ingame och hjälpa så mycket folk jag kan, Aktiv i support ifall folk behöver hjälp, Och faktist hålla koll på logs då jag vet att dom inte kollas noga!

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Kunna prata på en bra nivå, hålla de lugnt och sansat inte försöka översitta spelarna och leta problem/fel i dom! Det är viktigt för mig att agera professionellt för vart staff innan och fått beröm av andra staffs att jag gjorde bra jobb, Såsom någon behöver hjälp med något så ska jag inte komma och hoppa ur noclip framför dom, utan agera proffsigt och lösa så mycket jag kan utan att visa mig eller skriva ooc

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag jobbar oftast 07-19 så kommer ändå lägga minst 4-5 timmar på unive tröttnat rätt mycket på rpa så kanske lägger in nån timme av rp ibland om det finns något bra och roligt scenario och delta i! Skötte mig sist la mycket tid och va aktiv!

Hur länge har du spelat på Unive? Spelat unive sen 1 mars 2023

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja vart staff tidigare, Koll på alla commands osv, Vet hur man sköter det i support och på forumet,

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Support

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

++rep En av dom bästa Krim Ansv Unive har sätt, Krim rpn var som bäst när Spartan o Drswifty var krim ansv. Bring Back the unbeatable duo

++rep En av dom bästa Krim Ansv Unive har sätt, Krim rpn var som bäst när Spartan o Drswifty var krim ansv. Bring Back the unbeatable duo
Kärlek! Betyder mycket när folk faktist kommer ihåg vad vi gjorde

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka