spaduderman
Medlem
- Meddelanden
- 14
- Reaction score
- 0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Grovestreet pizzeria
Vad heter du IRL? Erik
Vad heter du på discord? spaduderman4066
Hur gammal är du? 13 år gammal.
Hur länge har du spelat på Unive? Lite mera än ett år ett år.
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Om jag blir chef så kommer jag utveckla rpn inom jobbet. jag kommer också att försöka höja rp nivån och se till att rätt folk jobbar där. Jag kommer göra så att ingen koruption förekommer där och att rpn ska vara på en hög nivå hela tiden. Till exempel så kommer jag utveckla rpn genom att använda /me samt emotes när man gör pizzorna. Jag kommer samt ha ett bra och roligt ansöknings system för de som kommer börja jobba där.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag är erfaren i att laga mat som pizza kebab och salad samt så kommer jag vara seriös på jobbet. Jag har också prauat på en pizzeria tidigare där jag gjorde bra för mig.
Hur ofta kommer du vara inne? Nästan varje dag förutom när jag är på semester eller liknande
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte.
Har du läst våra Regler? ja det har jag gjort.
Vad heter du IRL? Erik
Vad heter du på discord? spaduderman4066
Hur gammal är du? 13 år gammal.
Hur länge har du spelat på Unive? Lite mera än ett år ett år.
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Om jag blir chef så kommer jag utveckla rpn inom jobbet. jag kommer också att försöka höja rp nivån och se till att rätt folk jobbar där. Jag kommer göra så att ingen koruption förekommer där och att rpn ska vara på en hög nivå hela tiden. Till exempel så kommer jag utveckla rpn genom att använda /me samt emotes när man gör pizzorna. Jag kommer samt ha ett bra och roligt ansöknings system för de som kommer börja jobba där.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag är erfaren i att laga mat som pizza kebab och salad samt så kommer jag vara seriös på jobbet. Jag har också prauat på en pizzeria tidigare där jag gjorde bra för mig.
Hur ofta kommer du vara inne? Nästan varje dag förutom när jag är på semester eller liknande
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte.
Har du läst våra Regler? ja det har jag gjort.
Senast ändrad: